Sun in my pocket!

Första dagen hemma ensam utan någon alls = första jag gör är att glömma ta medicinen.. suck så typiskt jag haha. O den ska jag ta varje dag resten av mitt liv.. hua mitt största mission just nu är att komma ihåg att ta den. Är ju värsta grejen bara o ta pencilin då man e sjuk nån gång då och då i typ 10 dagar nu ska jag klara resten av livet hur nu de ska gå!

Igår skjussa mamma hem mej igen då jag kände att jag vill hem till mitt igen. Efter en timme av ensamhet började allt jobbigt komma ikapp mig. Kände bara för att lägga mej ner och gråta. Men Patrik kom och fick mig på bättre humör och lite ny energi. Kändes fantastiskt att sova i min säng igen. Äntligen sovit ut ordentligt! Efter 10h sömn och några timmar i mitt hem med mig själv och min musik känns allt helt underbart! Jag har klarat av de värsta nu (hoppas jag)! Nu börjar jag se slutet på den här resan och jag känner mej redan som en ny människa.


Knölen är nu borta och ersatt av ett ärr, påminnelsen om vilket helvete jag gått igenom de senaste månaderna. Fy fan va skönt de ska bli när allt är över! Men idag känner jag mig så jävla glad och tacksam mot alla dom som stöttat mig och gett mig orken att hålla humöret uppe. Kan tänka mej att jag inte varit den roligaste att ha i sin närhet sista tiden men ändå har ni funnits där och stöttat mig då jag känner att jag bara gnäller. Ska till KS på torsdag och funderar om jag ska köpa med mig en blomma till sköterskan som höll min hand när jag mådde som sämst.. vad tycker ni?

Nu ser jag fram emot att komma tillbaka till mitt "normala" liv igen. Ser fram emot FSOS fest på lördag som fan, ska bli kul o komma ut och få träffa folk. Går nu hemma och gör mina nackövningar för att komma igång så jag orkar ta mig dit. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hem till mamma på middag me hela familjen som stöttat och funnits där för mig ♥








Kommentarer
Postat av: oljo

En blomma skulle ju förgylla hennes dag helt klart. Ett fint tecken imho. =)



Ses på lördag!

Kram! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback