Trip to Skövde

Jahapp då satt man på tåget på väg mot Lawrence och skövde. Tänkte spendera helgen där för att komma bort en stund och vila huvudet från allt här hemma.

Va på sista besöket på KS idag.. el ja sista innan operationen som är på onsdag nästa vecka. Va ju där igår me, träffade en psykolog för att rensa huvudet på alla frågor och tankar kring operationen och allt annat som hänt. Kändes skönt att få ur allt. Och känna att de jag tänker inte är helt galet. Idag va jag på öron näsa hals avdelning och fick genomgå en stämbandskontroll. De innebär att dom går in med en kamera genom näsan och kollar hur stämbanden ser ut. Samma kontroll kommer dom sen göra igen efter operationen för att kolla så dom inte skadat min talnerv.

Nu ska jag stoppa i musik i öronen och vila tills jag e framme. Puss på er alla och tack för allt stöd även om jag e jävligt instabil och sämst på att visa hur mycke de betyder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback