What makes us who we are?



Vet att uppdateringen inte har varit på topp, hade planerat ett inlägg med massa posetiv energi från helgen som varit men den här dagen har varit den värsta på väldigt länge så jag hoppar de och gör ett nytt försök imorgon istället. Borde sova för länge sen men jag har ont öch har ingen ro inombords. Allt är bara kaos i huvudet just nu, försöker greppa dagens händelser. Jag känner inte igen mig själv längre.. vad är de som händer med mig? Jag borde va glad men jag är så olycklig!

Och en notis till Oskar som ändå inte läser de här men de känns bra iaf att få ut de... Jag har inte ord för vad som hände ikväll jag vet bara att du är fruktnsvärt betydelsefull för mig och jag är dig evigt tacksam för att du fanns där fast jag vet att du hatade mig inombords för allt dumt jag slängt ur mej, Jag förtjänade verkligen inte ditt stöd. Vill bara gråta för jag vet inte vad jag själv håller på me.. förlåt förlåt förlåt! Jag hoppas iaf att jag blir förlåten ♥








Kommentarer
Postat av: V-2

Snedfylla, ftw!

2010-09-20 @ 09:21:50
Postat av: Martina

Fin sminkning :) hoppas du kryar på dig snart! Köpte kläderna på ebay.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback