With my feet still on the ground

Va hos mamma och åt middag med bror och hans familj. Kul me lite släktmiddag mitt i allt. Efter de va jag förbi Oskar och Pati en sväng och hälsade på. Känns skönt att börja kunna komma på fötter igen och slippa ligga hemma även om de e ett projekt att ta sig nånstans. Imorgon skjussar Oskar mig till Catha i Nynäs för att fixa mina naglar igen. Äntligen ska jag få känna mig lite fin igen efter att ha varit utan gelénaglarna nu några veckor.



Lite bilder på lite av de jag fått av nära coh kära, ni e så söta ♥ Som de ser ut nu så får jag en ny mobil till helgen för en billig peng, prec vad jag behöver. Vågar dock inte jubla förrän jag har den i handen men *wiiie*
Nu ska jag försöka sova ut så jag orkar morgondagen... sweet dreams








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback