Don't let the system get you down


Äntligen slagit mig ner i soffan en liten stund efter en lång dag, helt slut i kroppen efter dansen. Börjat nya jobbet och mitt liv går just nu på högvarv. Lyckan jag känner inombord tycks hålla i sig. Jag har blivit faster igen till brorsans tredje "unge". Denna gången blev de en Hugo *stort grattis*

Pälsbollarna hemma ger så mycke kärlek att jag bara vill krama sönder dom. Känns jobbigt o vara hemifrån för länge. Vill bara hem o ge dom massa kärlek. Mina bästa vänner, dom sviker mig inte.

I helgen va jag på Kristos & Sandras bröllop. Så himla vackert och jag kände mig som en prinsessa hela dagen och kvällen i min supersöka lilla rosa klänning. Jag mår just nu oförskämt bra. De enda jag kan klaga över just nu är att jag inte har tillräckligt me tid för allt jag vill göra ocg pengarna e de inget överflöd av.

I helgen kommer finaste Melle och går crazy banannaaaas me mej. Blir att dra in till stan och införskaffa mer färg. Ska lägga upp en bild på bröllopspresenten jag gjorde me... ja ni vet nog redan att de är en tavla jag målade. Den ligger ju redan på yo.se men jag ska ge er en större bild här o glutta på ;)

Nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorrn... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback