I had hoped you'd see my face

Gick up astidigt idag. Föröker ta vara på min lediga tid till nåt vettigt. Har hunnit med att äntligen få ordning på min bilförsäkring som bara strulat hela tiden. Men nu äntligen verkar problemet vara löst.
Har även bestämt mig för att gå med i facket då jag verkar ha extrem otur med jobb. Är sjukt less på att aldrig hamna nånstans där jag kan känna att jag hör hemma, skickade häromdan in en ansökan till ett jobb jag verkligen vill ha så håll tummarna nu. Dessutom sökn in på distansutbildning som börjar 10 oktober... om jag kommer in vill säga så nu hoppas jag på de. Sista delen i grafisk kommunikation så jag kan ta vidare kurser i design.
Idag drar jags nart vidare till O-hamn för att hälsa på Tobbe innan jag drar tillbaka till storstan och lämnar BMW'n jag nu åker runt i. Måste säga att jag verkligen älskar min Focus. BMW i all sin ära men fan min lilla bil där hemma e fan min älskling.
Tänkte passa på att ta en promenad innan jag drar vidare. Åker nopg tillbaka till sthlm redan ikväll får se annars blire att åka tidigt imorrnbitti. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback