Taking my time

Är ute på föräldrarnas landställe ensam med katterna, njuter av lugnet. Men ändå är de som en stress som ligger över mig. Har ingen tid i världen att passa förrän på måndag då jag börjar jobba. Inga direkta planer mer än att varva ner och koppla av. Ändå känner jag en oro och stress inombords som vägrar släppa. De brukar bli bättre då jag får använda min fantasi och kreativitet men ändå.. still there.
Lillkissen har idag varit ute och utforskat världen utanför, han verkar gilla att vara här. Nu ligger han på soffkanten och snarkar högt haha.
Har spenderat dagen med att åka och posta mina betyg så nu är de bara vänta och hoppas att jag kommer in på kursen jag har sökt. Efter de så sprayade jag bakgrunden på kommande tavla som nu står och torkar, har pillat med ett nytt mobilskal samt lagt lite pärlplattor att göra smycken av. Nu sitter jag mest i soffan och småglor på mtv.
Imorrn kommer Patrik hit då blire att dra fram grillen yeeeey :)
Allt skapande lägger jag upp på www.tini.nu så kika in där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback