ABDC <3

Ikväll blire att dra till danscenter för att gå på öppet hus, sen ska jag kika in på sns och se om skorna jag spanat in finns kvar isf blire nog dom som får haka på hem och bli mina träningsdojjor :)
Sen ska jag till Folksam på nåt möte... kul att ringa dit idag o fråga vart jag ska eftersom att dom inte skickat ut brevet med vägbeskrivningen. KUL att få veta att dom glömt bort mig... man tackar så viktig var jag =/ Förhoppningsvis blire gymmet me Patrik efter de.
Är så fakking jävla less på människor... jag hatar att va bitter men fan va bitter jag är! En viss person drar ner mitt humör HELA tiden och jag pallar inte me ditt skit längre! Låt mig få vara jag annars kan du dra!
Nu har jag fått gnälla lite så nu fortsätter jag peppa inför min kurs som börjar 1 feb... whatever makes me happy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback