Då kör vi en nystart!

Har varit skitdålig med uppdateringar mest för att jag haft så mycke för mig senaste tiden. Lovar att de ska bli ändring nu. Har fortfarande inte fått arslet ur vagnen och skickat min dator på lagning så sitter med en mini mini dator inte den ultimata bloggdatorn el ja de kanske de är men jag vill ju gärna fixa o dona o den samarbetar inte som jag vill.. skit samma ska bli bättre iaf. Får bli några inlägg nu för att ta igen  de jag missat men har inte så mycke tid nu så kör lite i taget ist.
Började året som många av er säkert redan vet och anmälde mig till en street/hiphop kurs på Danscenter i sthlm så nu kör vi =)
I helgen var Melle här, vi har bakat cupcakes, shoppat (äntligen har jag inhandlat en jacka) btw 50% på hela T12 sortiment just nu.. awsome! Sen har vi varit ute och käkat och firat han eftersom han fyllde gubbe.. ehm jag menade 30 ;) Igår va vi på We luv bass, grym fest najs musik najs folk men alldeles för litet hak och för mycke folk tyvärr. Hann bli klar med hans present i tid och efter många tillars stressande. Han fick en tavla som jag målat.. de kommer upp en bild på den lite senare.
Nu ska jag springa iväg igen men lovar att uppadatera er snart igen om mer spännande som händer och har skett ;) puss på er ppl!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Härligt! Mer Tina:)



Puss på dig!

Postat av: Anonym

Skönt att du e tillbaka, gillar att läsa just din blogg i vått och torrt. Fortsätt gärna. Nytt år nya tag!



//En anonym liten vän

2011-01-10 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback