In one single moment your whole life can turn 'round!

För 6 månader sen förändrades allt. Plötsligt var de som nästan varje människa tar för givet inte längre självklart - nämligen livet! Jag minns de som igår... hemskaste dagen i mitt liv! Jag kan sitta idag och se tillbaka på allt.. jag fattar inte hur i helvete jag tog mig igenom allt och idag sitter jag här nästan som om inget hade hänt. Skillnaden skulle väl vara synen på livet, på omgivningen och på alla små saker som gör varje stund värd att leva och njuta av! Ta vara på de ni har, på dom runtomkring er, på allt livet har att erbjuda och framförallt ta vara på dig själv! Du lever endast för dig.. och bara dig!
Passar på att smita in ett tack till alla er som varit med under dessa 6månaders helvete... familj och vänner ni är mitt allt och jag kommer alltid ställa upp för er i alla väder! *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Julle

DU har varit så stark när du jobbat dig igenom detta. Blev så paff när jag fick de dåliga nyheterna och att nu veta att du tagit dig igenom den tunga väg det varit kan man inte annat än vara så otroligt glad och stolt över dig. PUSS <3

2011-01-23 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback