Sonny <3

Efter jobbet idag bar de av.. hämtade min nya familjemedlem.. Sonny! Jag dör vilket charmtroll. Mini är dock inte alls lycklig just nu... hon hatar mig för att ha dragit in en till hårboll... men hon verkar inte hata honom helt iaf vilket är bra. Bara jag som e hatad just nu. Nu har han däckat i mitt knä och jag ska väl försöka sova lite.. hoppas de inte blir slagsmål då jag somnat.
Tack Oskar och Patricia som kom förbi me ett "kattgym" söta ni är!! Han älskar de! Mini luktade lite på de och gick vidare... latkatt... men de har varit full rulle här hela kvällen.. skönt att han e så lätt  av sig =) Nu blire sängen!

Kommentarer
Postat av: Mella

MEEEH SÅ SÖÖÖÖT :D

Postat av: Linda

meeen guuuud så sööööt :D

2011-01-22 @ 12:44:53
URL: http://kinkz.blogg.se/
Postat av: Marlene

han är ju så underbart söööööt!

2011-02-12 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback