Sweetness

Har äntligen hittat ett par skor jag fastnat för.. mina numera dansskor... e sjukt sugen på att använda dom ute för dom e fett najs!! Men men jag får hålla mig till att använda dom inomhus på danskursen. Till våren ska jag försöka hitta ett par ännu shystare skor o hänga ute me =)
Fakking awesome väder idag.. solen har skinit för fullt men tyvärr har jag inte orkat mig ut. Äntligen börjar Mini och Sonny komma överens.. de iaf på g... Hon har slutat fräsa och morra åt honom och tom varit me och busat lite men än e de inte bästa vänner men de kommer. Helgen har varit lugn.. stannade hemma me mina bäbisar <3
Ikväll blire chill hemma.. lite ABDC eller solsidan-boxen kanske. Hoppas ni har de bra ppl <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD! vad feta skor !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback