Off the wall

Ja såhär avslutade jag sista arbetsdagen på jobbet.. tänkte glatt innan jag skulle gå hem från jobbet att JA, jag tvättar bilden så den e ren o fin lagom till de nya året.. ja ni ser ju kanske själva hur bra de gick. Dörren gick av någon skum anledning upp under tvättpasset och fastnade i tvätten så den drog med sig hela fakking bilen rakt in i väggen och hade av vattenledningarna... efter 3h av mycket tårar, mobbing och även skratt så lyckades vi få loss bilen med hjälp av en jourkille från biltvättjouren. Tack och lov klarade jag mig undan med en liten repa på stötfångaren som knappt syns samt ett märke på dörrkaten längst ner syns knappt de heller *phu* tur i oturen... gissa om jag blivit mobbad för de här... lyckades dessutom typ haverera hela biltvätten... de va inte alls pinsamt looovar ;) Nu har jag hunnit smälta händelsen och är redo att ta emot mobbingen haha.. de eju faktiskt lite skills att lyckas med nåt så klantigt!
Nyår firades hemma i fina vänners sällskap sen skulle vi ut vilket blev mindre lyckat tyvärr men jag klagar inte såhär i efterhand även om de sabbade väldigt mycke av stämningen tyvärr. Älskade Louice fixade jättegod mat och rosa skumpan kom fram vid 12slaget =)
Nu blire inge mer för idag tänkte slappa lite i soffan innan sovdax :P sweet dreams peppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback