Fantasy dreamworld!

Livet har varit helt upp och ner, ja ingen nyhet kanske men de känns som att de händer så mycke hela tiden mitt huvud är totral kaos. Världen sviker mig och jag vägrar ge upp! Va ju som ni vet nere i Hultsfred hos älskade Melle förra helgen.. sen av de dags att återvända till verkligheten igen... jobbet. Lyckades nätt och jämt ta mig igenom 2 dagar.. efter måndagens arbetsdag var jag helt knäckt. Försökte hamna på rätt sida genom att åka in till stan o träffa Helen.. men den dagen var verkligen hemsk.. På vägen hem kom de som jag försökte bortse ikapp mig. Jag bröt ihop på tunnelbanan fick panik och gick av vid islandstorget. Försökte tappert få tag i mina "hjältar" men ingen av dom svarade.. kanske inte så konstigt med tanke på att klockan var ganska mycke.

Men som en räddande ängel hörde P av sig prec då.. han kom och hämtade mig och körde mig hem försökte ta hand om mig medans jag ramlade i bitar. Värsta panikångestattacken på väldigt länge. Vet inte hur jag hade klarat mej hem utan hans hjälp. Han stannade hela natten och kollade så jag mådde bra.. Tack för att du ger mig stöd fast jag vet att du inte alls fattar vad som händer!

Tisdagen blev inte mycke bättre den.. och bestämde mig för att gå tillbaka till doktorn. Behövde inte säga så mycke. Jag var en trasig själ som kom in på hans rum. Blev sjukskriven sista tiden på jobbet så jag får ladda om inför nya jobbet.
Jag gick hem och satte mig på balkongen och bara sög åt mig solens energi. De var en sten som lyfte från mina axlar... en lättnad jag inte kännt på väldigt länge. Som att jag blev förstådd och fick godkännande på en nystart att få må bra.

Plötsligt vände livet och blev så mycke lättare. Plötsligt fick jag en ny energi och glädje jag inte kännt på evigheter. Är galet pepp inför nya jobbet och på allt livet har att ge mig just prec NU. Kanske ger meditationen resultat? Var hos psykologen igår.. jag berättade om en händelserik vecka... hon lyser upp och ger mig ett brett leende och säger "De låter som att du äntligen träffat dig själv Tina och att du gillar personen du träffat!"

Men för att även nämna nåt som ligger mig väldigt nära hjärtat... Robin. Ni som känner mig vet vad den här männiksan betyder för mig. Jag älskar han av hela mitt hjärta och jag skulle ta en kula för honom.

Men HAN har valt att bryta all kontakt med mig.. med motivering att jag bara tycker synd om mig själv. Vad har jag att kontra? Jag blev förkrossad att försökt nå honom i snart 2 månader utan resultat... ingen förklaring.. men efter en terror har jag nu fått ett svar. Jag accepterar ditt beslut även om de inte är de jag önskar.

Trist att han säger så då han inte ens tagit sig tid att fråga hur jag mår en enda gång sen innan jag blev sjuk. Svårt att döma mig utan fakta enligt mig men men. Jag grät en hel kväll sen ställde jag mig framför spegeln och sa till mig själv. Glöm inte att du inte vill ha mä'nniskor i ditt liv som inte bryr sig om dig!
Sen satte jag mig och målade. De har varit min dagliga syssla senaste dagarna.. Min nya terapi. Jag tyclker att de här e skittist och ja jag e galet ledsen över de här men de har inte knäckt mig. Jag vill ha vänner som bryr sig annars får de vara. Just nu kan jag se de han missar och de vi faktiskt haft som är en fantastik tid tillsammans.

BFF = fuck it!

Ja shit va mycke de händer skulle kunna skriva en bok bara om den här veckan. Men nu ska jga återgå till dagen som är IDAG... med sool! Ska snart hämta brorsans söta döttrar på dagis/skolan <3 I'll keep on smiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback