I'll smile and try to find my way

Så omotiverat att lägga upp en bild då man sitter här hemma och ser ut som ett sunk... o de e trist o blogga utan bilder.. eller vad tycker ni? Ögonen fakkar totalt o jag e så less på att gå runt osminkad o me glasögon. Jag vill känna mig fiiin!

Som jag nämde i förra inlägget så har jag haft himla massa problem med bla sömn sista månaderna. Igår hittade jag en relax skiva på spotify.... jävlar inatt har jag sovit gott! Så himla mysigt o bara glida iväg i musiken.

Livet är nu på väg i rätt riktning igen och de känns toppen. Visst är inte allt på topp för de men jag älskar känslan att hoppas på att de löser sig. Finns väl inget som inte jag kan ta mig igenom el hur e de ni brukar säga?

Ligger här hemma i soffan... tystnad... saknar någon att hålla om... någon som hör av sig.. någon som saknar mig för att jag är jag och ingen annan. Någon dag.. då är de min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback