Garderobsrensning!!

Har själv shoppat loss jag vet inte hur många gånger på tradera och ebay, aldrig lagt upp nåt själv dock.. Rensade garderoben för ett tag sen tänkte slänga massa saker men så hitta jag saker som jag gillar och inte har hjärta att slänga samtidigt som att de e saker som bara ligger. Testar nu tradera och ser om de e nån annan som kanske kan bära upp sakerna bättre än jag som bara haft de undanlagt.

Budningen är i full gång och de e kul att de redan är bud lagt på nästan allt. Tänkte uppdatera allteftersom. Har en hel drös me grejer som ska upp jag ska bara finna orken att fota och lägga upp.

Kika in auktionerna >>HÄR<<

Nu ska jag hoppa i säng. Ögonen mår lite bättre så imorrn blire jobb igen.. iaf en dag innan helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback