Uppe med tuppen!!

Igår va de exakt ett år sen jag vaknade upp efter canceroperationen. Helt crazy vad tiden går fort!! Vart tog den här tiden vägen? Känns typ som att de va nån vecka sen. Efter jobbet drog jag hem till fina Catha och fixxade mina naglar! Galet nöjd! Vad tycker ni?
Kul oxå att intresset för de jag gör verkar uppskattas (www.tini.nu). Skulle åka till landet idag me Laura men verkar tyvärr inte bli nåt förrän imorgon =/ men får örsöka ta vara på kvällen och kanske tom ta hand om beställningen jag fick igår.
Äntligen vaknar jag i tid och slipper stressa på morgonen. Tom hunnit äta frukost och ta en lång varm dusch. Behövs verkligen nu när höstkylan och mörkret kommer smygande. Nu dags att åka till jobbet! ♥

Kommentarer
Postat av: Patric

Tina .. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback