Life will find a way

Tiden går fort känns som att de va igår jag blev sjukskriven men de har nu gått 3 månader sen jag hade mitt breakdown. 6 månader har gått sen jag o Tobbe blev tillsammans och de känns som om de va igår vi blev tillsammans. Känns så härligt, är så jävla kär jag tror jag spricker! Massa creds till han som stått ut me mig nu när mitt liv varit en ända röra blandad med panikångest och mycke känslor upp och ner.
Har nu varit nere i O-hamn snart en vecka och de är snart dags att åka tillbaka till storstan. Men har 3dagar kvar att njuta av. Från och med onsdag ska jag börja jobba, dock bara 25% men de känns verkligen bra att få komma tillbaka nu. Hoppas att jag inte får ett bakslag nu *håller alla tummar*
Är så less på att gå hemma samtidigt att jag är livrädd att de inte ska fungera att jobba.
Nu ska jag sätta mig o kladda lite i mitt block igen *xoxo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback