Fullt ös


Målandet är äntligen i full gång vet dock inte hur jag ska hinna klart just nu men måste få de gjort. Känns som att jag är totalt fullbokad framöver, känns lite jobbigt med tanke på att jag sätter press på mig själv.

Kvällen har jag spenderat med bästa Helén. Fixat en liten suprice för hennes karl som fyller år imorrn.

Imorrn bär de av till min älskling, blir borta över helgen i småland. Där blir de party de blir bad de blir mys de blir kärlek och sen avslutar jag helgen med sminkparty på sön. Åker hem på måndag kväll som de ser ut just nu men får se hur de blir. Hatar att de är så dyrt att sitta och åka ner =/ Blir iaf buss igen.


Får blogga mer på bussen :P Skönt att kunna ha tillgång till interet o sånt när man åker iaf.

Snart sovdax men först höra älsklings fina röst innan jag somnar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback