Keep holding on

Har varit lite off på bloggfronten, el ja inte bara bloggandet. ganska off när de gäller att leva livet över lag. Har haft en riktig down period och isolerat mig från omvärlden. Nu är iaf flytten klar. Numera bor jag i en liten etta mitt i Vällingby C me mina 2 pälsbollar. Börjar äntligen få lite mysfaktor här hemma. Har ju varit lite halvsvårt att få plats me allt jag vill ha me mej haha.
Jag är fortfarande sjukskriven och kommer vara de fram till början av mars. Känns skönt att äntligen bli tagen på allvar. Är så less på alla piller jag måste komma ihåg. Var idag på en psyk utredning för att se vad som gör att jag är så nedstämt och negativ hela tiden samt som påverkar panikångesten. Känns skönt att hamna hos en riktigt bra doktor som förklarar för mig att jag inte e helt cp. Hans ordination för att jag ska må bättre är att bara va hemma ta de lugnt måla och pyssla mer då de gör mig glad!
Att de är medicinerna samt följderna av operationen som gör att jag mår dåligt psykiskt. Känns så trist och inte kunna va den där glada posetiva tjejen jag alltid varit. Men idag är en bra dag, förutom förkylningen som jag dras med så e allt på topp. Solen skiner, jag har världens finaste kille och jag ska trä'ffa bästa Helén snart =)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback