Distance means nothing...

Bestämde mig idag att ge de ett försök... ge blod. Har skickat in intresse om att ge blod så får vi se sen om mitt blod duger. Lovade mig själv att ge bidrag till canserfonden efter att jag själv övervunnit canser. Och de har jag gjort varje månad sen dess... Nu tänkte jag utvidga de genom att ge blod, om jag nu år ge vill säga.

Beundrar även min bror som just nu vaknat upp från en frivillig donation av benmärg till en behövande i USA. Nu hoppas jag verkligen att personen min bror försöker hjälpa klarar sin kamp om överlevnad.


Har spenderat största delen av dagen i förrådet, rensat ut allt och kastat massor. Sorterat och märkt upp.
Kvällen blev de middag me Patrik och sen suttit och skissat lite.
Snart är de fredag.. då kommer älskling <3 längtar.

xoxo
(och ja jag vet att distans stavas med ce på slutet men de blev en liten miss )

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ttomtenissarna.blogg.se/2012/january/tavla-och-vinn-ett-samsung-skal.html En tävling du verkligen borde vara med i! :D

2012-01-16 @ 22:23:49
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback