medlemsträff

Då e de snart dags, efter några dagars velande fram o tillbaka har jag äntligen samlat mod. Ska ta mig in till min första medlemsträff med ung cancer. De känns jobbigt och fantastiskt på samma gång då jag inte alls vet vad jag har att vänta mig.
Efter en total breakdown idag på dan ska jag nu försöka ta tag i mitt liv o komma på rätt bana igen jag orkar inte ha de såhär. Imorrn blire yttligare ett besök hos doktorn. Håll tummarna att han inte motarbetar mig, att han respekterar de jag vill med min kropp.
Nu dags att ge sig av mot stan!!
Lyssna på den här låten me fan bästa å länge man blir helt glad!!
http://www.youtube.com/watch?v=4rJzS1NsqyY&list=PLAA930A89CF1DAD7B&index=8&feature=plpp_video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback