Time to start over

 
 
Shit, wohooo! Jag har kommit in på skolan, jag ska börja på högskola. Jag... de känns overkligt och med de så kommer jag även lämna stockholm. Lämna tryggheten och kasta mig in i nåt helt nytt. 

Oskarshamn kommer snart vara mitt nya hem tillsammans me älskling så tänkte att jag kanske ska ta tag i bloggen nu så alla vänner i sthlm får va me på min nystart. 
Så mycke känslor just nu. Lyckorus, oro, nervositet ja allt på en gång haha. Så snart e jag sambo med mannen i mitt liv, känns helt fantastiskt. Så mycke som hänt och nu är de dags att starta om på nytt, hoppas verkligen min plan kommer funka. Lite nervös hur de ska gå o plugga heltid direkt efter långtidssjukskrivning. Men hoppas på de bästa =)
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det kommer säkert gå asbra! Så jävla glad för din skull!! <3

Postat av: Sam

Ååååh GRATTIS!!!!!!

2012-07-13 @ 11:01:54
Postat av: tessan

Ååh va kul. De kommer gå asbra !
Kommer sakna dej massor.

2012-07-13 @ 11:02:43
URL: http://www.purplechaoz.blogspot.com
Postat av: Patric

Lycka till Vännen!

2012-07-13 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback