Give me peace


Vissa verkar störa sig på att jag är väldigt öppen med tankar funderingar och känslor på bloggen, låt mig påminna er att bloggen är min frizon. Jag startade den en gång i tiden just pga att jag ville få ur mig allt jag höll inne. De förväntas ju alltid att man ska vara glad och på topp hela tiden. Men varför? Jag är inte glad jämt de är väl bättre att vara arg o ilsken o skrika och ventilera sig här eller? Så kan jag va gladare sen när ni ser mig, ja jag vet inte.

Äntligen har iaf pengarna från F-kassan kommit. Detta innebär att jag kan betala mina räkningar och en sten som tyngt mig är nu borta. Nu känner jag mig mest nervös inför morgondagens möte me läkarn. Varför tar ingen mig på allvar?? Känner tårarna komma... hur ska jag orka om ingen runtom mig orkar?



Give me peace!


Kommentarer
Postat av: Martina

Finns alltid folk som kommer störa sig. Bara att skita i såna idioter och köra sitt eget race :) hoppas du mår bättre snart!

Postat av: Julle

så vacker...



och skrik hur mkt du vill... klart du får skriva precis vad du vill och är nog ett bra sätt att få ur sig en del.



PUSS

2012-03-30 @ 16:00:24
Postat av: dennis

hallo nah.Wih gehts

2012-04-05 @ 04:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback