Insperation

Försöker flytta benan lite längre ner på de avrakade, tar ju inte alls lång tid hehe sjukt långsamt mitt hår växer.
Inatt slängde jag i lite slingor för att få bort den råttfärgade känslan, inte så stor skillnad i färgen förutom lite mer lyster. Sen åkte rakapparaten fram.

Sitter och skriver en uppsats om min cancerresa, funderar om jag ska posta den på bloggen eller ej. Den är iaf gjord för att dela på ung cancers sida på fb. Får se om den dyker upp här me.

För övrigt så va föreläsningen som Julia höll i galet inspererande! Massa tårar massa skratt. Alla känslor på en gång. Galet hur en person kan beröra så många!


"På den medicinska förklaringen av ett hjärta står det: ”Kan inte under några omständigheter styras med viljan”. Så är det.
Det är inte något någon professor hittat på, inget man kan välja att tro på eller inte – det är så. Vi kan inte styra våra hjärtan. Vi kan inte på några vis få det att förstå logik, resonemang eller smarta förklaringar. Vi kan inte prata med våra hjärtan. De kommer alltid att känna det de känner."
Taget från juliamjornstedt.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback