God morgon!

Förra veckans jobb gick inte riktigt som planerat. 25% jobb de borde man väl klara av el? Tydligen inte jag klarade en dag sen bröt jag ihop... igen. Suck. MEN jag tänker inte ge mig idag testar vi igen den här gången med 2h för att sen försöka ta de dag för dag. Känns skönt och har dessutom världens bästa och gulligaste chef.
Va på medlemsträff med Ung Cancer igår och de känns skönt att veta att jag inte är ensam. Alla känslor om att vara knäpp och överkänslig att de inte är okej att känna som jag gör, att jag helt enkelt bara borde vara bra och back on track. Efter mötet igår känner jag för tillfället att de är helt normalt och alla som tycker annorlunda kan f*ck off. Njuter av känslan så länge den varar. Tyvärr brukar den försvinna ganska fort.
Nu e de dags att åka mot jobbet!
Tack Ung Cancer för allt stöd ni ger mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback