22 augusti - blir så trött

På besök i storstan efter en lång frånvaro. Blir dock bara ett kort besök. Har haft sån hemlängtan efter att Elin flyttade.

Utslagen i armhålorna blir bara värre och nu påstår mamma att jag ser ut att ha samlat massa vätska i kroppen, inte nog me de har jag konstant huvudvärk! Trodde att de va på väg o bli bra nu men de va väl inte dax än. Alltid är de nåt, känner mig nästan som en hypokondriker som ingen tar på allvar längre. Imorrn blire ett besök hos storstadsdoktorn för o se om han har nåt vettigare o komma med.

Har iaf haft en fantastisk dag med finaste Viktoria och hennes nya små bäbisar (2 råttor). Jättesöta tills den ena kissade ner mig. Kvällen har jag spenderat hos mamma o pappa. Så skönt o va hemma o bara vara. Måste försöka komma upp oftare.

Nu blire sängen så jag orkar gå upp och gå till doktorn! Yeeey!

Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback